Kiertueen ilme rikkoo vanhentuneita ja kankeita mielikuvia Maa- ja Kotitalousnaisista.
Kiertueen ilme rikkoo vanhentuneita ja kankeita mielikuvia Maa- ja Kotitalousnaisista.
Pienessä tilitoimistossa on yllättävän paljon vääntöä. Miksi? -Se selviää uudessa netissä.
Pelkistetty ja yksinkertainen linja antaa tilaa kuville sekä inspiraatiolle.
Enerka on täynnä energiaa. Enerka antaa poltetta uusiutuvien luonnonvarojen voimalla.
Nimihirviö on nyt myös “Terävintä kärkeä”. Huippuosaamista huippuympäristössä tekee huippuosaajia.
Auto on niin korkea ettei kuljettajan mielestä taksikyltti näy katolta. Ratkaisuna suunnittelimme ja teippasimme taksikyltin muoto- ja värimaailman näkyvästi auton ympärille.
Rakennusalan jämptit muodot ja “check” homma hoituu on tämän liikemerkin sanoma. Iloinen ja pirteä oranssi erottuu edukseen saman alan yritysten joukossa.
Kreivi-talon laaja talomallisto sai alleen selkeän sähköisen katalogin.
Sillä välin kun Elina antaa sävyä nassuttimiin niin me teemme samaa markkinointiin. Onnea uudelle yrittäjälle ja liikemerkille!
Kokkolan Varaosakeskuksen lehtimainonta pitää selkeää ja yhtenäistä linjaa kaikissa lehdissä. Näkyvyydessä toistot ja yhtenäisyys lisäävät yrityksen tuttuutta.
Kuntoklubin valtavista puitteista kertovat valtavat kuvat. Vallan valtava määrä kuvia otettiinkin ennen kuin vallan mainiot webbisivut saatiin kasaan. Nyt elokuun lopussa voin todeta, että kuvia on tulossa vielä lisää. On se niin valtava.
Easylock Peltikatteen tuotteistukseen kuuluivat myyntiesitteet ja -kansiot. Kansio pitää sisällään mm. asennusohjeita ja hinnaston. Kuvitus viestii rentoa fiilistä, joka saa pohjansa helposta peltikatteesta.
Tässä hieman perinteisempi liikemerkki, joka nyt kurvailee ympärin Suomen pitäen tavaran liikkeellä. Kuljetusliike E.Huhtalalla on yli 30 vuoden kokemus kuljetusalalta ja kiertokulku näkyy nyt vahvemmin sekä jatkuu edelleen.
Uuden liikemerkin teippasimme heti tuoreeltaan kuljetusliikkeen kalustoon.
Eipä tästä sitten tämän enemmästi tai pitemmästi. Komia on.
Lämmin, helposti lähestyttävä ja hieman perinteinen olivat aiheita, jotka olivat rakennusaineita uudelle Huushollikeittiöiden logolle.
Välillä sitä ehtii tehdä vähän itelle. Lyhyt kuvaus liiketoiminnasta on kättä pidempää. Sen verran tuli paljon esitteitä, että niitä voi ravistaa ikkunasta tuulen mukaan.
Nyt näitä saippuoita pääsee ihailemaan netissä. Tykkää, kurkkaa ja klikkaile Saippuasirkusta.
Nyt kun olemme nuuhkineet saippuoita tarpeeksi saimme muodostettua tuotemerkin Saippuasirkukselle. Jätimme oivan mahdollisuuden leikkiä väreillä myös tuotemerkissä. Väriä voi laittaa ihan fiiliksen mukaan ja pienimuotoinen sirkusmainen hulabaloo on saatu pyöritettyä tuotemerkkiin yhtä makiasti kuin hattara tikkuun.
Laitettiin vain kaikki tärkeimmät asiat nettin. Mikä, mitä, miten ja missä kysymyksiin saadaan nopeasti vastaus.
Joulukuun sääyhteistyökumppani on Minimani. Tasatunnein kuulemme mitä Minimani lupaa joulukuussa.
Vähempikin se on aina kättä pidempää. Käydessäsi kylässä on siistiä jättää jälkeensä muutakin kuin partavedentuoksu ja korvista rypistelty kahvin keltaiseksi värjäämä valkoinen pahvimuki. Tässä Automaalaamo Orjalalle tällainen pieni jälkeen jätettävä, joka kertaa kaiken olennaisen.
Meillä täällä länsirannikolla on tapana aina syksyisin juhlistaa veneily- ja mökkikauden päättymistä äänekkäästi, valoisasti ja värikkäästi. Värikkäitä ovat myös mm. nämä ilotulitteet ihan pakkauksistaan lähtien. Ne tuovat oman säväyksensä Venetsialaisiin.
Erityisesti moderniin sisustusrakentamiseen erikoistunut JPT sai uuteen liikemerkkiinsä särmän ja modernin ulkoasun. “Rakentaa paremmaksi” kuvaa hyvin JPT:n toimenkuvaa.
Kevät on jälleen ajankohtainen ja Minimanin puutarhamyymälä kuuluu paikallisradiossa. Viime vuodelta tuttu puutarhaguru Rauno seikkailee radiomainoksissa nytkin.
Keskikaistan uusi “talotyyli” on värikäs ja raikas. Värikäs viuhka viestittää Keskikaistan kilpailuvaltteja kuten monipuolisuutta, palveluiden värikkyyttä ja avoimuutta. Päävärit toistuvat myös logossa.
Leipäjuustoa nyt yrttisenä ja pippurisena. Uusien tuotteiden markkinoimiseen otimme herkulliset fiiliskuvat erilaisista kattaus- ja käyttöehdotuksista. Virittelimme myös tuotteille teemasivun:
Isoniemen Puusepänliike Toholammilla on toiminut jo 80-vuotta ovien ja ikkunoiden parissa. Näin juhlavuoden kunniaksi pyöräytettiin Isoniemelle uusi logo ja tuotekuvasto.
M Uusitalo Oy:lle suunnittelimme uuden ilmeen syksyllä 2009.
Uusi ja raikkaampi pakkaussuunnittelu sisälsi Acurollers logon uudistamisen ja myyntitelineen suunnittelun.
Kuvasimme JokkePetin tuotteita yhteensä lähes kilometrin verran.
Kokkolan Minimanista ottivat yhteyttä, että pitäisi keväällä avattavan puutarhamyymälän tuotteita mainostaa radiossa.
-No kuinkas pian? -Heti huomenna! Radiomainoksen spiikkaukset tehtiin sitten vuosimallin -99 Volkswagen New Beatlen takapenkillä.
Kuusistontilan maatilamainen ja tilaa ympäröivän havumetsän rauhallisuus välittyy vierailijalle jo www-sivujen kautta. Tämä on hyvä esimerkki hieman epätavallisista www-sivuista.